jueves, 3 de mayo de 2007

Rica mae

Rica Mae entra a grabar al estudio en julio. Primer disco..Dias de seleccion de temas y mucha piel de gallina. Cual sera el mecanismo que vincula la emocion y la piel?....Vicens a ver si me lo repondes.Musicos...espero k entre giras encuentren la ilusion y el tiempo para acompañarme bien en este proyecto que me emociona y me apetece.Y en el que quiero que sean ustedes y solo ustedes los que me acompañen. Vicens Martin a la guitarra, mikel Angel al contrabajo y Alex a la bateria. besos.

Proximas actuaciones
12 de mayo... castell de Can Gelpi, Arenys de Mar
25 de mayo...pavellon Bcn
1o de junio... torredembarra
18 de junio... hotel Don juan carlos

5 comentarios:

A. Gual dijo...

Molta sort per els teus projectes, tinc bones vibracions de que tot et surtirà bé, espero poder gaudir de la teva música en algun dels teus concerts.
see you darling...

Daniel Vicente Carrillo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
nataliaross dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
nataliaross dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Bueno nena, per fi! Per fi tot... suposo que la mariscada del 99 ha caducat, però millor... de fet, el marisc sempre m'ha donat al·lèrgia encara que sempre m'ho intento dissimular... que tonta... . Era la sorpresa? És una sorpresa. Només espero que la Generalitat sigui indulgent i em dongui treves per, algún dia, ja poder-ne formar part... o tornar-ho a fer, depèn tot de com es miri. Hola Àlex, Hola Vicens, Hola Xavi, segur fent fotos amb bons objectius.
Entre Funes i "los senderos que se bifurcan": això és per a mi l'Argentina que no conec però admiro gràcies a la lectura; tu has estat la primera persona en parlar així d'Argentina. Entre Funes i los senderos que se bifurcan: seràs argentina, estrelleta? Daurada o diamantina?